Klantenservice | Betalen

Op welke manieren kun je betalen?

Koop je een boek bij De Vries Van Stockum dan kies je zelf op welke manier je wilt betalen. Wat is handig en wat voelt prettig? Zowel de boekenwinkels als de webshop bieden verschillende betalingsmogelijkheden.

iDeal & iDeal QR

Supersnel, simpel en veilig online betalen via je eigen bank (als die hier tussen zit tenminste: ABN AMRO, bunq, ING, Knab, Rabobank, de Volksbank (SNS, ASN Bank en Regiobank), Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers. Voor het afronden van de betaling kun je naast het gewone internetbankieren, kiezen voor betalen met je mobiel via een QR code.

Boekenbon

Bestellingen kunnen betaald worden met de boekenbon. Met het plastic pasje koop je online boeken of bij de kassa in de winkel. Maar met de papieren versie kun je uitsluitend in de winkels terecht. Koop je boeken in de webshop, dan wordt bij de betaling gevraagd om het 19-cijferige kaartnummer (card number) en de 6-cijferige pincode (PIN code) achter op de pas (de pincode staat onder de kraslaag). In de winkels wordt deze code gescand. Het is mogelijk om de bestelling met meerdere boekenbonnen te betalen. Een eventueel overgebleven tegoed blijft op het pasje staan voor een volgende aankoop. Is het saldo van de boekenbon onvoldoende? Geen probleem; er kan makkelijk worden bijbetaald.

Creditcard

Probleemloos en geheel veilig online betalen kan met Mastercard, Visa of American Express.

PayPal

Om hiermee te kunnen betalen, heb je een account bij PayPal nodig. De Vries Van Stockum accepteert betalingen met PayPal van een geldig account.

Betalen op rekening

Klanten met een zakelijk account kunnen op rekening bestellen.

Betalen in de winkel

Pinnen, contactloos, boekenbon of cash. Geen probleem, wij nemen het allemaal aan. Vind je dat wij ook echt over moeten op Bitcoins of van andere revolutionaire betaalmethodes af moeten weten? Geef het dan per omgaande aan ons door!

Betaling niet gelukt

Wanneer je met iDeal betaalt, kan het zijn dat systemen nog even met elkaar moeten praten voordat het zeker is dat de betaling daadwerkelijk is voldaan. Mocht de status na 1 uur nog steeds niet anders zijn en je hebt geen bestelbevestiging ontvangen maar het geld is wel van je rekening? Neem dan contact op met de klantenservice.

Facturen

Facturen worden na het plaatsen van een bestelling per mail gestuurd.