Gratis verzending vanaf €24,99


Klantenservice | Verzending

Bestel een boek bij De Vries Van Stockum en kies zelf of wij deze naar een (privé)adres sturen of dat je het komt halen in één van onze winkels. Op deze pagina vind je informatie over verzendkosten, bezorgmogelijkheden, afhalen en levertijden.

Liever direct contact?
Bel dan met onze klantenservice. We helpen je graag verder.

Bel: 085-00 62 099 (tijdens kantooruren)

Levertijden

De levertijden staan bij elk artikel vermeld en gelden voor leveringen binnen Nederland. Omdat wij ook afhankelijk zijn van de postbedrijven in Nederland, kunnen we de levertijd niet 100% garanderen.

24-uurs service

Voor het grootste deel van ons assortiment geldt de 24-uurs service: voor 23:00 uur besteld, volgende werkdag in huis en boven de €24,99 geen verzendkosten. Bij een bestelling van meer dan vier exemplaren van een artikel in de 24-uurs service kan de levertijd afwijken in verband met de voorraad in het magazijn.

Buitenland

Een boek bestellen uit het buitenland of laten versturen naar het buitenland? Houd dan rekening met enkele dagen of zelfs weken extra voor het transport. Dit is natuurlijk afhankelijk van de bestemming.

Track & trace

Alle verzendingen kunnen met de Track & Trace code van PostNL gevolgd worden. Deze code vind je terug in de verzendbevestiging van je bestelling die per e-mail wordt verstuurd.

Verzendkosten 

Voor bestellingen boven de € 24,99 nemen wij de verzendkosten voor onze rekening en betaal je dus geen verzendkosten. Bij bestellingen onder € 24,99 delen we de kosten en betaal je eenmalig* €1,95.

*= dus ook wanneer je bestelling in delen wordt verstuurd, betaal je slechts de verzendkosten voor 1 bestelling.

AFHALEN IN DE WINKEL

Afhalen met bestelling

Wanneer je ervoor kiest een besteld boek af te halen in één van onze winkels krijg je per e-mail bericht wanneer hij klaar ligt. Meestal is dat de volgende werkdag na 14:00 uur (niet op maandag).

Afhalen zonder bestelling

Als je een boek hebt gevonden en dat wilt komen halen, kun je het beste eerst de winkelvoorraad controleren. Op de productpagina van het boek kun je per locatie deze winkelvoorraad bekijken. Wil je er zeker van zijn dat je niet misgrijpt, bel dan met de winkel om het te laten reserveren. 

Bestelstatus

Wanneer je bent ingelogd via Mijn account kun je bij de bestelling zien wat de status is.

Als de bestelling meer dan twee dagen geleden is verzonden maar nog niet bezorgd, helpt onze klantenservice je graag verder.

Meer onderwerpen: Bestellen | Betalen | Account | Inloggen | Zakelijk | Klantenservice | Contact

Bekijk ook: FAQ | Nieuws | Ons Verhaal | Onze Booklovers | Evenementen | Overzicht van onze boekenpagina's | Top 10 bestsellers