Klantenservice | Betalen
Koop je een boek bij De Vries Van Stockum, dan kies je zelf op welke manier je wilt betalen. Wat is handig en wat voelt prettig? Zowel de boekenwinkels als de webshop bieden verschillende betalingsmogelijkheden.
Liever direct contact?
Bel dan met onze klantenservice (tijdens kantooruren). We helpen je graag verder.
Bel: 085-00 62 099
Betaalmogelijkheden
Op welke manieren kun je betalen? Hieronder vind je alle betaalmogelijkheden op een rij.
iDeal & iDeal QR
Supersnel, simpel en veilig online betalen via je eigen bank (als die hier tussen zit tenminste: ABN AMRO, bunq, ING, Knab, Rabobank, de Volksbank (SNS, ASN Bank en Regiobank), Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers. Voor het afronden van de betaling kun je naast het gewone internetbankieren, kiezen voor betalen met je mobiel via een QR code.
Boekenbon
Bestellingen kunnen betaald worden met de boekenbon. Met het plastic pasje koop je online boeken of bij de kassa in de winkel. Maar met de papieren versie kun je uitsluitend in de winkels terecht. Koop je boeken in de webshop, dan wordt bij de betaling gevraagd om het 19-cijferige kaartnummer (card number) en de 6-cijferige pincode (PIN code) achter op de pas (de pincode staat onder de kraslaag). In de winkels wordt deze code gescand. Het is mogelijk om de bestelling met meerdere boekenbonnen te betalen. Een eventueel overgebleven tegoed blijft op het pasje staan voor een volgende aankoop. Is het saldo van de boekenbon onvoldoende? Geen probleem; er kan makkelijk worden bijbetaald.
Creditcard
Probleemloos en geheel veilig online betalen kan met Mastercard, Visa of American Express. In de winkels accepteren we alleen Mastercard.
PayPal
Om hiermee te kunnen betalen, heb je een account bij PayPal nodig. De Vries Van Stockum accepteert betalingen met PayPal van een geldig account.
Apple Pay & Google Pay
Voeg je creditcard, pinpas of prepaidkaart toe aan de wallet app op je apparaat. Apple Pay werkt met Apple Wallet apps op iPhone, Apple Watch, iPad en iMac. Google Pay werkt met alle apparaten - zoals Android telefoons - die een Google Wallet app hebben.
Betalen op rekening
Klanten met een zakelijk account kunnen op rekening bestellen.
Betalen in de winkel
Pinnen, contactloos, boekenbon of cash. Geen probleem, wij nemen het
allemaal aan. Nou ja. Bijna alles. Wat betreft creditcards accepteren we in de winkel alleen Mastercard.
Betaling niet gelukt
Wanneer je met iDeal betaalt, kan het zijn dat systemen nog even met elkaar moeten praten voordat het zeker is dat de betaling daadwerkelijk is voldaan. Mocht de status na 1 uur nog steeds niet anders zijn en je hebt geen bestelbevestiging ontvangen maar het geld is wel van je rekening? Neem dan contact op met de klantenservice.
Facturen
Facturen worden na het plaatsen van een bestelling per mail gestuurd.
Meer onderwerpen: Bestellen | Verzenden | Account | Inloggen | Zakelijk | Klantenservice | Contact
Bekijk ook: FAQ | Nieuws | Ons Verhaal | Onze Booklovers | Evenementen | Overzicht van onze boekenpagina's | Top 10 bestsellers