3

Nederlands | 13-05-2016 | 32 blz.
Auteur(s): Max Wainewright, Hessel Leistra, Martijn van Opbergen
Bindwijze: Hardcover
ISBN/ISBN13: 9789461754158
€ 12,00

Betaal bij ons veilig met:

Aanwezig in de winkel?
navigeer snel

Gegevens

Samenvatting

In boek 3 leer je hoe je keuzemogelijkheden met 'als' inbouwt. Hulprobots geven weer uitleg, zodat je alles begrijpt. Je werkt met de programmeertalen Scratch en Python. Heel belangrijk bij het programmeren is de 'if'-instructie. Hiermee laat je de computer 'beslissingen' nemen. Verder schrijf je een quiz-programma in Python en smeer je een robotboterham! Aan bod komen: Scratch, Python, 'if'-instructie, Sprites

Details

Details
Titel 3
Auteur(s) Max Wainewright, Hessel Leistra, Martijn van Opbergen
Productvorm Hardcover
Taal Nederlands
Aantal pagina`s 32
Uitgever Ars Scribendi B.V. h.o.d.n. Schoolsuppor
Publicatiedatum 13-05-2016
Afmetingen 258mm x 198mm x 11mm
Gewicht 329gr
ISBN/ISBN13 9789461754158

Beoordelingen

Schrijf je eigen review
U plaatst een review over:3
Waardering