Gratis verzending vanaf €50,-
eBook

Retail. De digitale hysterie voorbij


Nederlands | 03-10-2018 | 240 pagina's

9789401456197

Ebook (Epub)


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 21,99

  in winkelwagentje
 Voorraad in de winkel

   Bestelbaar

   Retourtermijn binnen 14 dagen




Tekst achterflap

De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijn de norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe technologieën een volgende schokgolf aan.

In dit boek introduceert Gino Van Ossel het concept optichannel, waarmee hij retailers, merkfabrikanten en dienstenbedrijven voorbij de digitale hysterie leidt. Met herkenbare voorbeelden is het een realistische kijk op retail en een praktisch kader om een succesvolle strategie uit te zetten die winst, competitiviteit en klantgerichtheid combineert.

Details

EAN :9789401456197
Auteur: 
Uitgever :Terra - Lannoo, Uitgeverij
Publicatie datum :  03-10-2018
Uitvoering :Ebook (Epub)
Taal :Nederlands
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :240