Nederlands | 03-07-2020 |
9789090333564
Paperback / softback
€ 9,99
in winkelwagentjeBestelbaar
In maart 2020 kondigde de Nederlandse regering maatregelen af tegen de verspreiding van het coronavirus. De ochtend erop hingen er honderdduizenden A4-velletjes in de ramen van cafés, restaurants, winkels en kapperszaken. Wytze legde van 16 maart tot en met 1 juni op wandelingen door de stad een persoonlijke verzameling foto’s aan van deze crisiscommunicatie.Het boekje schetst een historisch beeld van de manier waarop Nederland reageert op een crisissituatie en hoe ondernemers zich aanpassen aan de nieuwe omstandigheden met het meest alledaagse medium voorhanden: het A4’tje.Wytze studeerde in 2018 af met een onderzoek naar reclame op A4’tjes en werkt in Haarlem als art director bij creatief communicatiebureau Onze Kapel, die het boek uit hebben gegeven. Het boek bevat een begeleidend essay van Camiel Bulder.
Meer informatie over het boek in te vinden op ivmhetcoronavirus.nl
EAN : | 9789090333564 |
Uitgever : | Onze Kapel |
Publicatie datum : | 03-07-2020 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal : | Nederlands |
Status : | Bestelbaar |