3
Levertijd: binnen 3 werkdagen
Voorraad in de winkel
|
Gedempte Oude Gracht 27
|
Haarlem |
|
Passage 11
|
Den Haag |
navigeer snel
Gegevens
Samenvatting
In boek 3 leer je hoe je keuzemogelijkheden met 'als' inbouwt. Hulprobots geven weer uitleg, zodat je alles begrijpt. Je werkt met de programmeertalen Scratch en Python. Heel belangrijk bij het programmeren is de 'if'-instructie. Hiermee laat je de computer 'beslissingen' nemen. Verder schrijf je een quiz-programma in Python en smeer je een robotboterham! Aan bod komen: Scratch, Python, 'if'-instructie, Sprites
Details
Titel | 3 |
---|---|
Auteur(s) | Max Wainewright |
Bewerker | Hessel Leistra |
Vertaler | Martijn van Opbergen |
Productvorm | Hardcover |
Taal | Nederlands |
Aantal pagina`s | 32 |
Uitgever | Schoolsupport Uitgeverij BV |
Publicatiedatum | 13-05-2016 |
Afmetingen | 258mm x 198mm x 11mm |
Gewicht | 328gr |
ISBN/ISBN13 | 9789461754158 |
Beoordelingen
Schrijf je eigen review