Handboek AI voor marketing en groei
Patrick Petersen
Nederlands | 29-09-2023 | 320 pagina's
9789463563178
Paperback / softback
€ 39,99
Retourtermijn binnen 14 dagen
Verzendkosten €1,95 | Gratis verzending boven de €24,99
Tekst achterflap
“Het hybride handboek behandelt de inzet van AI en digitale marketing, de optimalisatie van de klantbeleving, contentcreatie en data-analyse om zo efficiënter te groeien!”
Na big data, machine learning, algoritmisch structureren en automatisch leren draait het anno 2023 om kunstmatige intelligentie en de mogelijkheid machines mensachtige vaardigheden te laten vertonen. Het management- en leerboek Handboek AI draait om de kansen van AI op het gebied van redeneren, dataverwerking, analyseren, educatie en creatie. Het praktische boek focust op het “wat” en “hoe”: hoe laten we AI de complexe alledaagse taken uitvoeren om werk te vergemakkelijken? Het hybride boek behandelt de inzet van AI bij de creatie en bewerking van content, het opzetten van een digitalemarketingmix, het gebruik van AI om de klantbeleving te verbeteren en data-analyse om efficiënter te groeien.
- Een hybride handboek over AI met veel digitale bijlagen op de website www.handboek.ai
- Focus op “wat” en “hoe”, kortom een praktijkgericht boek
- AI in combinatie met marketing, klantbeleving, analyses, redenering, planning, educatie en creatie.
Trefwoorden: ai marketing
Details
EAN : | 9789463563178 |
Uitgever : | Duuren Media, Van |
Publicatie datum : | 29-09-2023 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 240 mm |
Breedte : | 169 mm |
Dikte : | 17 mm |
Gewicht : | 643 gr |
Status : | Bestelbaar |
Aantal pagina's : | 320 |