Maak een fan van uw klant
Ken Blanchard-Sheldon Bowles
Nederlands | 06-07-2021 | 150 pagina's
9789047002727
Paperback / softback
Bekijk inkijkexemplaar
€ 16,99
Retourtermijn binnen 14 dagen
Verzendkosten €1,95 | Gratis verzending boven de €24,99
Korte beschrijving/Annotatie
Doeltreffende aanwijzingen over hoe je een visie kunt ontwikkelen, hoe je leert wat de klant precies wil, en hoe je effectieve regels kunt instellen zodat je van je klanten enthousiaste fans te maakt.
Tekst achterflap
'Je klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn, en omdat niemand anders het beter doet. Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt je echt een bloeiend bedrijf, maak dan enthousiaste fans van je klanten.' Dit is in het kort het advies dat de nieuwe districtsmanager in dit boek op zijn eerste werkdag te horen krijgt. Zijn verhaal wordt in de van Ken Blanchard bekende, enerverende parabelvorm verteld.
Ken Blanchard en Sheldon Bowles geven eenvoudige maar doeltreffende aanwijzingen hoe je een visie kunt ontwikkelen, hoe je leert wat de klant precies wil, en hoe je effectieve regels kunt instellen zodat het programma om van klanten enthousiaste fans te maken een blijvend succes wordt.
Details
EAN : | 9789047002727 |
Uitgever : | Atlas Contact, Uitgeverij |
Vertaler : | Buitenkant |
Publicatie datum : | 06-07-2021 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 200 mm |
Breedte : | 125 mm |
Dikte : | 15 mm |
Gewicht : | 186 gr |
Status : | Bestelbaar |
Aantal pagina's : | 150 |
Reeks : | Business bibliotheek |