Klantenservice | Er ging iets mis

Er is iets misgegaan met mijn bestelling

Onze excuses dat je deze pagina nodig hebt. Er is misschien iets mis met de bestelling en dat is natuurlijk niet fijn. Gelukkig kunnen we er in veel gevallen direct een oplossing voor bieden.

Bestelling niet ontvangen

Wanneer je ingelogd bent op Mijn account, zie je hier de status van jouw bestelling. Als de bestelling meer dan twee dagen geleden is verzonden, maar nog niet is bezorgd, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je verder.

Bestelling onvolledig

In de orderstatus bij Mijn account zie je wanneer welke artikelen verstuurd zijn. Als alle artikelen op dezelfde dag zijn verzonden, maar niet allemaal geleverd zijn, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zetten dan een speurtocht op.

Beschadigde bestelling

Een boek dat beschadigd is of een misdruk kun je altijd retour zenden of afleveren in een van onze winkels. Wij zorgen dan direct voor een vervangend exemplaar. Niet op voorraad? Dan bestellen we het uiteraard voor je.

Retour sturen van mijn bestelling

Misdrukken, beschadigde artikelen en door De Vries Van Stockum fout geleverde orders kunnen retour worden gezonden. Let op: E-books & Printing on demand artikelen kunnen niet retour worden genomen. Boeken in vreemde talen worden speciaal in het buitenland besteld en kunnen alleen worden teruggestuurd bij misdrukken of beschadiging.