Gratis verzending vanaf €50,-

Waardegerichte inkoop


Nederlands | 15-03-2022 |

9789493196391

Paperback / softback


€ 84,75

  in winkelwagentje
 Voorraad in de winkel

   Bestelbaar

   Retourtermijn binnen 14 dagen

   Verzendkosten €1,95 | Gratis verzending boven de €50,-




Tekst achterflap

Bedrijven en publieke organisaties staan voor ongekende uitdagingen, nu de wereld om ons heen zo sterk en zo snel aan het veranderen is. Businessmodellen en -strategieën van een paar jaar geleden, zijn nu alweer verouderd. Business-as-usual is de dood in de pot. Temidden van al dat geweld hebben bestuurders maar twee handvatten om hun organisatie toekomst-proof te maken: het zo goed mogelijk voorzien in klantwaarde en in maatschappelijke waarde. Een organisatie redt dat niet op eigen kracht. Het inzicht groeit dat leveranciers goed zijn voor twee derde van de waardecreatie, zowel voor de klant als de maatschappij. Om succesvol te zijn en te blijven is nauwe samenwerking met andere organisaties nodig. Dát maakt inkoop business critical, nog meer dan andere functies die al langer comfortabel op het strategisch niveau bivakkeren. Inkoop is een prachtvak en voortdurend bezig zich verder te professionaliseren. Maar het organische groeipad van inkoop verloopt te moeizaam en te traag. Alleen een regelrechte transformatie van inkoop kan ervoor zorgen dat we inkoop up-to-speed brengen met de veranderingen in de buitenwereld en de uitdagingen waar onze organisatie voor staat. Inkoop verdient in het huidige tijdsgewricht een serieuze rol op strategisch niveau. Dit boek reikt daarvoor de bouwstenen aan. Het eerdere boek van deze auteur, Inkoop, een nieuw paradigma, maakt inkoop meer businessgedreven. Dit boek maakt inkoop strategisch

Biografie

Gerco Rietveld was oprichter en directeur van het eerste inkoopadviesbureau in Nederland. Nu is hij als zelfstandig strategist actief voor een grote verscheidenheid aan organisaties, zowel privaat als publiek. Hij houdt zich hier vooral bezig met strategieontwikkeling, zowel voor de business zelf als voor inkoop (met de zogenaamde OGSM-methodiek). Naast dit advieswerk ben is hij trainer, coach en veelgevraagd spreker. Zijn boek Inkoop, een nieuw paradigma werd uitgeroepen tot Managementboek van het Jaar 2010.

Details

EAN :9789493196391
Auteur: 
Uitgever :Vakmedianet BouwCommunities B.V.
Publicatie datum :  15-03-2022
Uitvoering :Paperback / softback
Taal :Nederlands
Hoogte :249 mm
Breedte :176 mm
Dikte :12 mm
Gewicht :508 gr
Status : Bestelbaar