Gratis verzending vanaf €50,-

Verkopen, onderhandelen en accountmanagement


Nederlands | 09-03-2021 | 412 pagina's

9789464350241

Hardback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 48,51

  in winkelwagentje
 Voorraad in de winkel

   Leverbaar, de levertijd is 5-6 werkdagen

   Retourtermijn binnen 14 dagen

   Verzendkosten €1,95 | Gratis verzending boven de €50,-




Tekst achterflap

Omdat de marktomstandigheden, de manier van samenwerken in de keten en de technologie supersnel veranderen, is het steeds moeilijker om ons duurzaam te onderscheiden met producten en processen. Professionele en innovatieve medewerkers, maken het echte verschil. Het werk van verkopers wordt steeds complexer, maar ook interessanter. Om op veranderingen adequaat te kunnen reageren en anticiperen, wordt onze kennis, inzicht en creativiteit steeds belangrijker. Het helpt niet om naar excuses te zoeken waarom iets niet lukt. Het is effectiever om doelbewust te zijn, prioriteiten te stellen, creatieve initiatieven te ontplooien en om samenwerking te zoeken. We winnen niet door concurrenten te verslaan. We winnen door klanten aan ons te binden. Dit boek ondersteunt verkopers, onderhandelaars, business- en accountmanagers hierbij.

Details

EAN :9789464350241
Auteur: 
Uitgever :Brave New Books
Publicatie datum :  09-03-2021
Uitvoering :Hardback
Taal :Nederlands
Hoogte :241 mm
Breedte :161 mm
Dikte :47 mm
Gewicht :813 gr
Status :POD (Beschikbaar als print-on-demand.)
Aantal pagina's :412