Gratis verzending vanaf €50,-

B2B contentmarketing


Nederlands | 05-06-2014 | 200 pagina's

9789089652287

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 29,99

  in winkelwagentje
 Voorraad in de winkel

   POD (Beschikbaar als print-on-demand.)

   Retourtermijn binnen 14 dagen

   Verzendkosten €1,95 | Gratis verzending boven de €50,-




Tekst achterflap

De tijd dat bedrijven effectief konden communiceren vanuit hun eigen context is definitief voorbij. Met loze beloften, wervelende dienstbeschrijvingen en zogenaamde unique sellingpoints kan de informatiehonger van zakelijke beslissers niet langer worden gestild. Wie in een vroeg stadium van de klantreis een goede relatie wil opbouwen, zal de context van de klant centraal moeten stellen. Transparantie, kennisdeling en authenticiteit zijn daarbij voorwaarden geworden. Dit boek helpt business-to-businessbedrijven om een antwoord te vinden op de vraag hoe zij contentmarketing op strategische wijze kunnen inzetten. Daarbij dienen de zeven fundamenten van contentmarketing als leidraad: * Fundament 1: Strategie * Fundament 2: Concept * Fundament 3: Content * Fundament 4: Communicatie * Fundament 5: Conversie * Fundament 6: Organisatie * Fundament 7: Techniek B2B contentmarketing is een boek vol waardevolle handvatten voor iedereen die betrokken is bij de marketing, de communicatie, het klantcontact en de verkoop binnen business-to-businessorganisaties! Bob Oord is oprichter en eigenaar van b2b-contentmarketingbureau Heliview Online. Hij ontwikkelde het raamwerk van de zeven fundamenten en schreef dit boek samen met zijn team. Hij is ruim tien jaar actief als ondernemer binnen het vakgebied dat we inmiddels contentmarketing noemen.

Details

EAN :9789089652287
Auteur: 
Uitgever :Duuren Media, Van
Publicatie datum :  05-06-2014
Uitvoering :Paperback / softback
Taal :Nederlands
Hoogte :230 mm
Breedte :150 mm
Dikte :15 mm
Gewicht :414 gr
Status :POD (Beschikbaar als print-on-demand.)
Aantal pagina's :200